Linda en Marco

Foto’s:
126

Over ons

Bijna is het dan zover. Tijden hebben we naar deze reis uitgekeken en evenlang zijn we met de voorbereiding bezig geweest. We gaan namelijk niet alleen lang op vakantie, we gaan ook nog eens verhuizen. Dat wil zeggen, dat we ons huis en onze banen in het Vlaamse land hebben opgezegd, onze spullen droppen in een opslagcontainer, onze poes in een (4****!) kattenhotel en ons boeltje pakken. Na het lange aftellen (maanden, weken, nu nog dagen), zijn we er dan helemaal klaar voor!

Over onze reis

Op reis! En we doen het meteen lekker uitgebreid: bijna 5 maanden zijn we op pad, een periode waarin we Australie en Nieuw-Zeeland gaan aandoen. Aan het eind van de Europese zomer vertrekken we, midden in de Europese winter keren we terug. En we houden jou, de nieuwsgierige lezer, graag van onze belevenissen in den vreemde op de hoogte. En natuurlijk zien we jullie reacties op deze site even graag tegemoet!

Bezochte landen

Wij hebben 5 landen (2%) bezocht:

Australië, België, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore.